vineri, 27 iunie 2008

ALBUM Manele: Nicolae Guta si invitatii

Abumul lui Nicolae Guta merita sa fie primul album pus pe acest site care are ca scop promovarea celor mai bune albume de manele din Romania. Situ va fi actualizat de mai multe ori pe zi, o sa va tinem la curent cu cele mai noi stiri din muzica de top,concerte, scandaluri, noi apariti ale manelistilor si nu numai .
O sa facem si un top al albumelor si o sa punem si sursa de unde le puteti copia. In plus o sa aratam multe videoclipuri inedite.

Ramaneti cu noi daca va plac manelele.




1. Adi de la Valcea - si aur daca mi-ai dat
2. Adi de la Valcea - cel mai bun prieten care l-am avut
3. denisa - cum e cerul fara soare
4. denisa - ia spune-mi zodia ta
5. Florinel si Ioana - nu e ora, zi sau noapte
6. liviu pustiu - eu sunt rolul principal
7. liviu pustiu - unde esti
8. Nicolae Guta - mi-e dor de ochii tai
9. Nicolae Guta & Brazilianu & Don Genove - Sac sac dusmane sac

Download : ALBUM Manele: Nicolae Guta si invitatii

Videoclipu lui nicolae Guta,mi-e dor de ochii tai.

Puteti viziona aici videoclipul .

Niciun comentariu: